El Salvador - Reisverslagen van Lore - WaarBenJij.nu El Salvador - Reisverslagen van Lore - WaarBenJij.nu

El Salvador

Vrijdag 24 juni is het eindelijk zover !
ik vertrek samen met mijn vriend op reis naar het kleine landje El Salvador.

Ik probeer hier mijn reisverslagen neer te schrijven, tips mee te geven en vooral onze belevenissen te vertellen.

Ik hoop hiermee mensen te inspireren, ik weet dat heel wat mensen het land El Salvador vergeten en overslaan tijdens hun reis doorheen latijns-amerika..

Hopelijk komt hier nu verandering in..

Enjoy people! :)

Neem zeker een kijkje op :
http://loreontrip.reislogger.nl/profiel

Recente Reisverslagen:

06 Juli 2016

Laatste dag

05 Juli 2016

Santa Tecla

04 Juli 2016

Vertrek naar Playa El Tunco

03 Juli 2016

Stadje Ataco

02 Juli 2016

juayua cascades
Lore

Ik hou van lekker eten, naar de cinema gaan, netflix, en vooral reizen! Lees ook zeker mijn dagboekverhalen op http://loreontrip.reislogger.nl/profiel :-)

Actief sinds 24 April 2016
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 5373

Voorgaande reizen:

24 Juni 2016 - 06 Juli 2016

El Salvador

Landen bezocht: